PINK INSPO.

popsicles.iphonecover.sparkle.starbucks.makeup.glitz.lips.moaa.victoria´s secret.miranda kerr.love.hunterboots.pink.newyork city. purple.celeberty.love.live.life.forever,young.
 




TIRED GIRL.

Hejsan och godnatt! Idag var det typ en vanlig skoldag, vi läste och tittade på film haha... Åkte hem och sov en stund, Ebba kom vid 7 och vi åkte till stan halv åtta. Var på PS-discot på The Tivoli, ganska tråkigt då DJ'n sög. Åkte hem vid elva, käkade nattamat och kollade på Glee som jag bara älskar! Imorgon är jag ledig och på fredag är det vanliga lektioner för fösta gången på nästan 15 veckor...


MORNI´N

God morgon! Nu sitter jag har och väntar på att få åka till skolan då jag faktiskt råkade gå upp en timmer för tidigt... Trodde klockan var 8 för en timme sedan, haha! Men vad går inte upp mot lite morgon-surfing när dimman ligger tät över byn?
 

JAG LÄNGTAR SÅ..

 

.


MARÄNG

 
Igår gick jag och handlade glass och lite tillbehör, sedan gick jag hem och lagade maränger. Att de inte blev fluffiga gör absolut ingenting, de blev väldigt goda och spröda ändå!

MY DESK.

 
Älska ljuset och hata bruset

LIBRERY

Nu sitter jag på biblioteket med klassen. Det regnar ute, och vi läser Elle och Vouge. Nu slutar vi snart, Hejdå!


MER BRÖLLOP.


IN THE MIDDLE OF NOWHERE

Sitter just nu med klassen mitt ute i ingenstans och grillar! Snart ska vi gå de sista 6 kilometerna tillbaka.


MY PLACE.

Hejsan!
 
Nu blirdetettsnabbinläggförsnartbörjarSvenskaHollywoodfruar! Haha :) 
Idag gick jag andra dagen i skolan, och det är verkligen tråkigt, just eftersom att det är introveckor och vi inte gör någonting vettigt på lektionerna... Bortkastad tid tycker jag...
 
I alla fall, nu har jag redigerat bilder i 2 timmar, men jag visar dem i morgon, det blir några på mitt rum istället:
 

Lotta och Niklas

Igår gifte sig min vackra moster Lotta med sin Niklas. Bröllopet var jättefint och jag tog över 200 bilder, men jag bjuder bara på några porträtt så länge :)
 
 
 

BLABLABLA

 Så känner jag mig lite just nu...  Lite allt möjligt, glad för att jag ska ha det roligt ikväll, ledsen för att jag har så fruktansvärt ont i magen då och då, glad för att jag ska på bröllop, ledsen för att sommarlovet är slut.                                                            
 
 
Igår blev alla bilderna som jag har framkallat klara, och jag har satt in de flesta i en fotobok. Några satte jag upp på väggen :) Angående min kamera så gick mitt vanliga favvo-objektiv (18-55mm) sönder för några veckor sedan, så det lämnades in på lagning och jag skulle inte få tillbaka det förräns om 1 månad. Men igår fick jag tillbaka det, precis i rättan tid för bröllopet som jag ska fota! De på Siba hade tydligen ändrat sig, så jag fick ett helt nytt objektiv istället :)
 
Lagom ful bild från Ven.

BEAS BAR


REALITY.


KROATIEN #2

Slänger upp lite mer bilder ifrån Kroatien. Nedan ser ni detaljbilder av gamla stan, efterrätt och den underbara kvällen i Dubrovnik.
 
Kram

PÅ VEN.


BEAS BAR

Hejsan, idag har jag varit och shoppat lite, det blev boyfriend jeans, en mysig tröja och så fyndade jag 12 ark med Tildafigurer för 30 spänn. Ikväll blir det god middag med familjen och efter det ska jag och lillasyster Beatrice ha en bar i köket och blanda exotiska drinkar, haha :)


?

Vilken är er favorit? I färg eller svartvit?
 
 

KROATIEN #1

 
Här är cirka en halv procent av bilderna från resan. Jag har cirka 400 bilder till att redigera! I alla fall, jag orkar inte redigera mer idag :)
Om två veckor börjar skolan igen, och innan dess ska jag damma av gitarren lite, fixa i mitt rum, shoppa lite höstkläder, fota bröllop, och gå på tjejkväll hos underbara Vilmis.

I'M HOME!

Nu är jag hemma från Kroatien igen! Det har varit underbart skönt och galet varmt :) Men nu är klockan natt och jag ska sova, imorgon ska jag redigera bilder och hämta min söta undulat hos Alice.


RSS 2.0