Liten Julfilm

 Hejsan!
 
Satte ihop en liten julfilm igår och lade upp den på min youtube-kanal. Den blev väl inte jättebra men jag orkade inte sitta och klippa så mycket..
 
 
 
Enjoy!

VILMA HÄR

Just nu sitter jag i skolan med Hanna, Emilia och Alice. Världens tråkigaste skoldag idag för vi gör typ nada. Snart ska vi ha mentorsmys, wihooo!

Besök gärna min blogg ---> www.vilmatapper.webblogg så är du snäll. Ha det bra! Kram


.

Idag i skolan: Mentorstid, kör, film i en halvtimme. Sen, tåget hem vid 2.
 

Hejsan
 
Nu är alla julklapparna inköpta, det är första året som jag verkligen har köpt till alla och inte snålat, haha.
Julen ska firas i Göteborg och sedan nyår i Rydebäck.
 
Kram


Done.

Min fina Emmie för några månader sedan.
 

Nu är jag färdig!
 

Inga läxor kvar, alla arbeten är inlämnade och betygen är satta. Dock väntar ännu en seg vecka i skolan med körrepetitioner och städ. -.-

Lusselelle

Hejsan! Först och främst vill jag påpeka att jag inte vet varför texten blir så här liten när jag uppdaterar från mobilen, det är sjukt störande, man kan ju knappt läsa vad som står..

I alla fall, nu är i stort sett alla läxor och prov gjorda och min sista uppsats blev klar för en timme sedan! Imorgon ska jag vara i skolan vid halv åtta och lussa i luciatåget på en massa ställen till och med klockan 5. Jobbigt men kul.


Världens finaste..

.. filmplanch!!
 
Idag hade vi matkultursredovisning på hemkunskapen. Jag och Vanessa köpte Pocky och bjöd på, tror att det gick bra i alla fall..
 
Nu ska jag plugga inför an english test.
 

Happy Christmas


Keep it classy.


Oreda

Det råder en viss oreda i vardagen just nu, saker som försvinner, läxor huller om buller på skrivbordet och samtidigt många mysiga stunder som ska sorteras i minnet. 
 
Helgen hade väldigt hög mysfaktor! I fredags kom den första snön ( som fortfarande ligger kvar! ) och det blev pepparkakshusbygge med släkten och småsysslingarna. I lördags blev det "Breaking Dawn part two" och från bion lyckades jag få en snyggelisnygg filmposter med mig hem. I söndags var det släktkalas i Höllviken med god mat och sedan en timmes tågfärd hem igen.
 
Och nu är det pluggpluggplugg som vanligt.
 
utfyllnadsbild

RSS 2.0