HELSINGÖR.

Kom hem från Helsingör för någon timme sedan! Jättemysig stad det där, köpte underbara shorts och en sagolik klänning från Cream och Skittles på båten hem. Tog också en glass på torget och en man fick alla svenskar  som satt där att bröla Du gamla Du fria i kör, haha danskarna måste ha undrat asså... 
 
Massa oredigerade bilder...


RECEPT.

 

MIXED.

Blogg.se-appen funkar inte! Blir så arg...
 
Vädret är grått, grått och åter grått. Jag kommer ihåg förra sommaren när jag bara ville lägga mig ner och sova igenom lovet, för det var grått hela tiden. Nu måste det bli bättre snart! Haha, gud vad vuxen jag låter :)
 
Ska snart åka iväg och framkalla lite bilder, jag ska bara sortera dem i datorn först. Har några porträtt jag vill förstora och göra till tavlor :)

ON THE FIELD.


EBBAS FIK.

Lite Cafébilder från förra veckan med Alice. Finaste stället i stan, skulle vilja utforska några fler kaféer, Étoile till exempel... Ska bara hitta någon som vill följa med först, haha!
 
Dagarna går segt när det regnar och är kallt, det måste bli fint snart, det är ju nästan Juli!
 
 

KÖPENHAMN.


IF YOU EVER ARE INSECOURE, JUST DON'T BE. YOLO, RIGHT?

Hejsan

Alla inlägg jag har försökt publicera har inte laddats upp, blogg.se måste skärpa sig snart! Kan man inte göra en bättre app när det är så många som använder den?

Very well. Tänkte ge er lite tips!

För er som vill ha nyttiga mellanmål mellan all glass nu på sommaren, så kommer här några förslag:

•Makrill (gott och nyttigt)
•Kesella (nyttigt och mättande)
•Massor av vatten, helst med citron( citrusfrukter hjälper till att öka förbränningen)
•Allt med Kanel (nyttigt och gott)
• råa Nötter (ungefär en handfull om dagen)
•Smoothie (med naturell yoghurt)
•Tomater (nyttigaste grönsaken)

Prova!


JUST SAYI´N.

Sommarlov.
Jaha, nu då?

SPETS.

Imorgon åker jag till Morfar i Höllviken and I will bring the Camera. Nu ska jag fila lite på designen
shaloom.

TRE PÅ MIN EMMIE.

Tre bilder på min finaste vän Emmie.
Jag byggde upp en studio hemma med lakan som bakgrund, två skrivbordslampor riktade mot henne och en fläkt satte fart på håret. Redigeringen gjorde jag i Adobe Photoshop Elements 10.
Kram! :)

WITHOUT THEM YOU´RE JUST NOTHING AT ALL. FRIENDS.


Mermaid #2

Nikon d3100 redigering i Photoshop 10.

MERMAID


RSS 2.0