ALLT ÄR BALLT...TYP.

Men shaloom.

Den här veckan har jag jobbat på TGR eller TIGER som butiken heter. Den finns i hela Europa och säljer allt mellan himmel och jord för 10- 20 kr! Men det är ingen "skitbutik" alla saker är av hög kvalitét och riktigt riktigt fina och roliga. Jag har alltid älskat butiken och nu får jag jobba där :)
Idag var det dock lite jobbigt, för jag och Julia skulle flytta flera väggar med saker. På varje vägg är det sådana där metallkrokar ni vet, med saker på. Vi flyttade kanske 60 krokar med smink på och jag lovar er... minst 20 ögonskuggor gick i golvet i tusen bitar... Haha!
PÅ FREDAG ÄR DET FÖRSTA SOMMARDAGEN!
/H

MÅLAR

Shaloom

Idag har jag målat en hel vägg själv! Duktig tjej. Ikväll blir det Eurovision och nästa vecka är det PRAO. Ska köpa present till Vilma också...


DREAMS DO COME TRUE

Äter isglass.

WATER

 


...


Makeup


BEFORE I DIE I WILL SAY: "I LEFT À MILLION DOLLARS IN THE...."

Shaloom.

Sitter med solen i nacken och njuter. Det Ska bli närmare 30 grader den här veckan! Dock ska jag städa mån, ons, fre i skolan. It sucks.

Igår såg jag och Alice på "Systrar i jeans" och "2012, gjorde pizza och åt kladdkaka efteråt. Mums! Ni som inte sett 2012, se den, den är HEMSK.

/H

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/3097890/images/2012/pic_203330484.jpg" class="image">


Alice in wonderland


FRIDAY

FREDAG.
Har klippt mig idag. Inget annat intressant tror jag. Kollat lite på lillabloggen. Haha, han är så sjukt rolig! :)
Imorgon kommer Alice och sover över. Vi ska äta hemmagjord pizza och kanske titta på någon film.
Shaloom.

YOU DIDN´T HAVE TO CAUGH ME UP.

Nu ska jag snart gå och klippa mig. Ikväll blir det mumsig middag med inbakad kassler.
Shaloom.

Stövlar och Slingor

Just nu vill jag ha:


Caty Swan.

kamera: Nikon d3100, objektiv: Sigma Tele.

Shaloom.

Idag har det varit en riktigt jobbig dag, massa jobbiga lektioner och så jogging på idrotten och bussen hem i 35 minuter. Ont i huvudet har jag också haft i två dagar nu. Känner mig yr till och från...

Posetivt då. Imorgon är det sista skoldagen innan helgen. Gött. Det blir friluftsdag med fotboll. Vilket jag suger på.  Hoppas vi åker ut tidigt...

/H


IF U ARE ALL ALONE TONIGHT. IF U ARE, YOU CAN SAY: "MY PRECENSE IS THE BEST I CAN GET."


Emmy B







NO WORRIES, SHE SAID. TO HELL WITH THAT, I ANSWERED.

Shaaloom you guys! Dagen var sådär. Vi visade upp vår dans på idrotten. Vi släkte i taket och hade lysarmband på oss.. fast det var lysöronhängen så det var väldigt svårt att få fast dem på händerna, haha!
Imorgon är det fredag ( oj, det insåg jag nu!), ska slänga på mig något fint då i alla fall. Idag var jag slö, så jag satte upp håret i en knut och tog min mysiga, stickade väst med pälskrage på mig. Tummen upp för det.
Nu ska jag äta fast jag inte är hungrig. Intressant va?

RUBRIK

Hej. Idag tog jag spruta ( fyfaan), och nu ska jag plugga. Snart. Om en stund. Herregud, hur ska jag klara veckorna fram till lovet?
Kram

SPARKLES


Rainbow Cupcakes


RSS 2.0