5 saker om mig

* 1. Jag väljer alltid fel. Till exempel när jag ska köpa glass. Så väljer jag en sort och så smakar jag på någon annans. Någon annans är alltid godare.
* 2. Jag går i musikprofil på min skola.
* 3. Jag längtar alltid till någon annan årstid. På sommaren längtar jag till vintern. På vintern längtar jag till sommaren.
*3. Jag längtar till sommaren, haha :)
* 4. Jag brukar göra knasiga mellanmål, och jag gillar att experimentera. Idag åt jag rostade mackor med jordnnötssmör och russin. Jättegott!
* 5. Jag har alltid velat vara med i en film. Jag går alltid omkring och låtsas att jag är med i en.

En bild från i somras, bara för att jag längtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0