Året 2012, del 2

juli
 

Gick på Helsingborgsfestivalen - hade brunch för kompisar - var på stranden - läste VR
 
 
augusti
 

Hade glasskalas el grande - fotade bröllop - åkte till Kroatien - åt kräftor och räkor
 
 
september
 

Handlade fina höstkläder - fotade månen - bakade kanelbullar och massa äppelpajer
 
 
 
oktober
 

Fotade Emmie - fotade självporträtt - var ute i naturen - hade Harry Potter marathon och bakade en massa godsaker
 
 
november
 

Var i Göteborg och köpte underbara body butter - pysslade - fotade Michaelas söta kaninungar och sedan henne och Emmy
 
 
december
 

Gjorde pepparkakshus - njöt av snön - Bea fotade mig - bakade världens godaste chokladkaka
 
.
 
 
Så! Det var hela mitt 2012 och nu är 2013 i full gång. Mina nyårslöften är:
- Sötförbud i 2 månader
- Spara 300 kr i månaden
- Inte slösa pengar på massa småsaker som jag inte brukar kunna stå emot..
 
Vilka är era?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0