Christmas´

Hej! Visst blev juldesignen fin? Jag blev i alla fall nöjd, eftersom jag egentligen vet noll om design...
Tröjorna är från Gina Tricot och jag vi ha dem såhääääär mycket, hihi! :)
Imorgon är det första advent, och jag ska åka skridskor med skolan. Mys.

Kramis <3

Dear Winter, You Can Come Now.´

Som ni ser är en ny jul-design på G! :)

Photoshoot´

Hej! I lördags tittade jag på Breaking Dwn med Emmie, sen sov hon över hos mig. Vi fotade lite.

1 Advent.

När första ljuset brinner,står julens dörr på glänt. Då gläds vi åter alla att fira få advent.  


You are, a cinema. I can Watch you forever.`

sn
Nikon d3100.

Hello´

Hello Kitty-godis till lillasyster från Tyskland. Tyckte det blev en "glassig" bild.

 

Kramis <3


Lipbalm´

Sprite, Fanta, Fanta-lemon, Fanta-strawberry, Coca-Cola-vanillia och Coca Colaaaa.
Glass med kakor, cupcake, choklad!
Mina goooa lypsyl :)
Kramis <3

Raspberries´

 


I couldn´t stay away´


Together, we will be strong´


Never mind, I will find, someone like you.

Hanna heter jag. 13 år. Och har fotograferat i cirka 1, 9 år. Jag pysslar ibland också, och gillar den där slitna, lantliga och enkla stilen.
Kramis <3

Me



Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0