Cherry Blossom

Hej! Var och fotade körsbärsblom igår, efter jag varit i stan och kollat på discodans. Blev sjuk i torsdags och är fortfarande förskyld, men det går :)
Idag cyklade jag upp till Väla Centrum och köpte smink på apoteket. Haha, hon som jobbade där sminkade hela fejjan mitt i butiken! jaja, sedan fyndade jag lite på rean, cyklade hem, solade, köpte glass och nu ska det grillas! Ha en fin Valborg allihopa :)

Instagram

Instagram: hannaalmgren


On the blanket, under the trees.


*LAUGHING* looking at your best friend. * LAUGHING* again.

Hejsan bloggen som ingen läser!

Tråkig dag idag, men för en gångs skull var jag pigg och glad eftersom jag la mig tidigt igår. Imorgon efter skolan ska jag titta på danskläder med Emy, vi ska dansa par i disco! :)


Presenter

Hejsan!
Idag har jag haft matte, so, engelska och slöjd. Ganska tråkiga lektioner. Fick däremot en försenad födelsedagspresent från Vilma och Emilia vid lunch! Jag blev jätteglad, äntligen fick jag nagellacket som jag velat ha jättelänge. Necessären heter till och med " Hanna makeup bag" :)

När jag kom hem kom pappa in med min försenade bok som jag har beställt från Adlbris, Hungerspelen. Gissa om jag blev glad?


Alice in wonderland


Påskkalas

 


Cupcakes

Hejsan

Idag har jag bakat cupcakemaker hela dagen, har precis fikat med goda bröd, pålägg och så mina små skapelser! De var nog en av de godaste sakerna jag har gjort i alla fall!

Imorgon blir det bio, The hunger games!


5 saker om mig

* Min högsta önskan är att vara med i en film. Jag har fått höra att jag är en bra skådespelare några gånger. Jag går alltid omkring hemma och låtsas att jag är med i en :)
* Jag följer: Fokis blogg, Zaras blogg, Vilmas blogg, Emilias blogg, Alices blogg, Cornelias blogg, Rebeccas blogg och många fler...
* Jag är extremt LAT :)
* Jag vill bo i ett sommarhus med gammal, sliten, lantlig inredning. Pastellfärgat och blommigt :) Laila bakar lång väg :)
* Min undulat, heter Yoyo.


Black n` White


<3


RSS 2.0