I´M BEAUTIFUL IN MY WAY, CAUSE GOD MAKES NO MISTAKES.


NEW IN.

 
Köpte lite needs på Väla Centrum idag. Har inga kläder ju! Och inget smink! Haha, tur att det fortfarande är rea...
 
Imorgon blir det spruta... fy fan...
puss!

HELSINGORGSFESTIVALEN.


SLOTTSSKOGEN.


ON THE ROAD IGAIN.

Hejsan! Sitter i bilen på väg hem från götet nu, har haft jättekul de här dagarna. Igår var vi i Slottsskogen och sedan gick vi omkring på Haga och åt världens största kaka, haha. På kvällen blev den godaste hembakade pizzan jag NÅGONSIN ätit och efter det hade kusinerna spakväll! Nu ska jag fortsätta läsa Elsas Mode och imorgon blir det första dagen på musikalkursen :)


LATAR OSS.

Tjenixen, ligger på en solsäng och njuter här uppe i Göteborg! Blivit lite brun, lite tjockare haha efter alla kakor, och pappa har precis flätat mitt hår :) "Du kan ju inbakat!" sa jag, " Aa, inbakat, utbakat, högerbakat.." svarade han.


INSPO.


LÄNKBYTE.

Hejsan. Har mått dåligt hela dagen, väldigt ont i magen och illamående... Tror dock att vädret får mig att må illa, hatar det tryckande gråa! 
 
Very well. Nog med klagande! Söta Hanna R har skrivit en jättefin text om mig på sin blogg, så nu är det väl min tur :)
 
Hanna går i parallellklass med mig, har gått på några danskurser tillsammans med mig och är verkligen en jättesnäll tjej med rolig humor, haha. Hennes blogg handlar om hennes idol Eric Saade, dans och lite smått och gott. Kolla in hennes blogg vett´ja :) http://hannasaade.devote.se
 

SKAL.


Hejsan Svejsan! Lägger upp en bild på mitt nya skal, från H&M faktiskt. Kostade bara 49 kr så får se hur länge det håller...
 Den här veckan blir det kanske Ullared, Göteborg och Lysekil.. mamma har inte riktigt bestämt sig hur det blir haha... Men imorgon ska jag nog framkalla foton och så måste jag ta en spruta också ju.. fy f#n, jag hatar sprutor!

YESTERDAY.

Igår var en sån där bra dag! God middag, kompis, Ben & Jerry´s, kvällsjogging, åska, regn, blixtar, solsidan, fotografering, godis och cykling.

6 VÄLDANS BRA FILMER.


TAGGAD.

Hejsan! Dagen började vid halv tolv då jag vaknade... Skäms! Nej, jag vaknade faktiskt vid nio men jag somnade om igen och hade typ världens häftigaste dröm. Numera drömmer jag varje natt och jag kommer ihåg allt som att jag har upplevt det på riktigt. Skriver ner drömmen på anteckningar i mobilen också :) Det har ösregnat hela dagen, så jag tittade på Harry Potter innan, och nu är jag hemma efter en 1 1/2 timme lång powerwalk/joggingtur. Solen har äntligen tittat fram och snart blir det kycklingsallad! Hoppas ni har en underbar torsdag/ Hanna


INKÖP.

Hejsan! Idag var jag på Väla Centrum med Alice och kollade runt... Skulle hitta skor, men det blev inga. Köpte istället en bikiniöverdel till Kroatien, ett skal till min mobil och ett Hunkydory- linne som jag ska lämna tillbaka imorgon. Jag trodde det var på rea, alltså 50% på 299, men när jag skulle betala sa hon i kassan: "Då blir det 2, 99, för den här är från höstnytt, vill du ha det ändå?" och jag feg som jag är sa "jaa" och så köpte jag det. Jag har haft dåligt samvete hela dagen så det åker tillbaka till butiken bums!


.

 
 
 

SKAPAR.

Jag tyckte det var kul att göra filmpostern som jag visade igår, så jag fortsatte! Den här gången blev det en påhittad film med min kompis Emmies öga på framsidan.
 
 
 
...Och dessa bilderna använde jag:

...

Hemma från filmen nu, den var riktigt bra! Samma regissör som Alice in Wonderland så den var lite lik den.
Lekte lite med några bilder i photoshop och gjorde filmpostern ovan ^
Använde dessa ^

MOVIE.

Snart blir det Snow-white and the Huntsmen!


...


INTERLUDE.

Avundsjuk tjej som sitter framför datorn. Mamma är och kollar på Laleh och Timbuktu. Aja, imorgon får jag reda på om jag och min kompis ska på Justin Bieber eller inte. Galet svårt att få biljetter ju! 
 
Idag har jag chillat (som vanligt) , köpt nya VR och målat naglarna somriga :)
 
 

FAVORIT I REPRIS.

 

BAG.

 
 

FOURTH OF JULY´S BRUNCH.

 
Mini doughnuts, citroncupcakes med citron rosrosa frosting, frallor med bruchettaskinka, philadelphiaost och skinkost, svenska jordgubbar, american panncakes med sirap två sorters juice. mums filibabba!

SAND.

Sand. Ibland, ganska ofta faktiskt, får min hjärna på något sätt fram mer eller mindre briljanta ideér. Som just nu till exempel. Jag har nio stycken små glasflaskor med kork. Alla är tomma, det har varit små glaspärlor i dem. Så satt jag för någon minut sen och tittade på dem, radade upp dem på skrivbordet. Vad skulle jag göra med dem? Jo, fylla dem, med sand. Från världens alla hörn. Och om några veckor börjar jag med kroatisk.
 
 

SKRIVBORDSUTSIKT.


OCH SÅ KOM DEN, SOMMAREN.

Japp. Nu är det äntligen sommar, emellanåt i alla fall... Just nu är det väl ingen sol precis, haha :)
 
På tisdag ska jag ha en brunch för några kompisar, det blir frukt och frallor, lite annat smått och gott, och så tänkte jag faktiskt göra mini doughnuts! Jag fick ett munkjärn i julas, men jag har inte användt det än, hoppas bara inte det blir katastrof :)

RSS 2.0