Födelsedagsbilder

Här kommer bilder från min födelsedag! Lååångt inlägg...




















SPRING

Hejsan bloggen, jag ska egentligen sova nu, men vi börjar nio imorgon och slutar 2, så det blir inte så jobbigt :)

Igår fixade jag praoplats på Tiger i stan, jag ska vara sär i en vecka i maj.

Har inte haft någon tid till foto och redigering, men det blir nog någon photoshoot på påsklovet, och så har jag massa bilder från min födelsedag! Jag har ju ett nytt objektiv :)

Jaja, godnatt


Dagens klädsel


La Boquiera, La Barcelonaaa

 

Hejsan!

Idag är det sista dagen som 13-åring för moi, imorgon fyller jag fjortis. :)

 

Ikväll har jag suttit och redigerat lite bilder från Barcelona. Jag vill tillbaka nuu!

 

Fiestaaaa

Familjen Lypsyl

Looove

Ny design


Alla mina bilder

Ääälskar instagram!! Bara att knäppa en bild, lägga på en snygg effekt och så är det klart. Perfekt när man inte kan ta med sig den stora kameran men ändå vill "föreviga ögonblicket".

Följ mig gärna, jag heter "hannaaalmgren"


14 vårar

Jag slutade tolv idag. Tog bussen till det stor köpcentrumet Väla och frågade om praoplatser. Jag frågade på två ställen, och på båda ver butikkscheferna på lunchrast.

"Kan du komma tillbaka om en och en halv timme?"

"Visst" kvittrade jag, och gick hem i stället.

Nej, det får jag göra en annan dag... Jag gick hem och solade, det är 20 grader här!! Hur är det i Norrland?


Våren är här

Hejsan! Just nu sitter jag i uterummet med öppen dörr och solar. Det är riktigt varmt nu, uppåt 15 grader skulle jag gissa på. Idag blir det dansträning, sen ska jag fila på min önskelista också, för om två veckor fyller jag fjortis!

Hugs to u all


Instagram

Hejsan

Jag tänkte bara lägga upp mina senaste instagrambilder!


Libeskind


Uppdatering

Cha, chaa... Nu har våren äntligen kommit till Skåne, och även om det fortfarande är lite kallt trotsar jag det med converse och dunväst :)

Veckan har varit okej, igår gjorde jag ett spanskaprov som gick asbra. Idag har jag solat och läst lite Twilight, och ikväll drar jag till bästis!


Just nu sitter jag vid den gamla datorn i huset, så det fick bli en gammal bild från Egypten.


Från min Iphone

Tänkte lägga upp lite bilder från min mobil! :)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/3097890/images/2012/pic_191869055.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/3097890/images/2012/pic_191869141.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/3097890/images/2012/pic_191869175.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/3097890/images/2012/pic_191869178.jpg" class="image">


RSS 2.0