Världens finaste tjej.

Fina Elvira 
 
Den här veckan har bara varit rent ut sagt helvete. I skolan har jag haft mate varje dag vilket innebär att jag måste gå halv tolv från lektionen, diska all disk från alla elever på hela skolan, torka alla borden, sopa hela matsalen och sedan skynda till nästa lektion. Har även missat väldigt mycket i SO:n vilket gjort att jag är efter till testen... Idag var det även skoljoggen.. blä!
Behövde bara skriva av mig, ni behöver inte läsa mitt klagande! :)
 

Så det är anledningen till att jag inte har bloggat. Läxor upp över öronen. Tur att jag har så fantastiska vänner som hjälper och stöttar :)
 
Imorgon ska jag shoppa och på söndag ska jag baka kanellbullar!
Ha en fin helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0